Lista Tag Utenti

Risultati da 1 a 2 di 2

Discussione: Delivery and dispatch notice!

Rivenditore
    Shop Online
    L'avatar di MolinShop
    Citato in
    20 Post(s)
    Taggato in
    0 Thread(s)
    Thanks
    0
    Thanks ricevuti: 106 in 53 Posts

Predefinito Delivery and dispatch notice!

Hello

I had a question from one of customers that the is a delay in delivery, so I am giving you an update

We are busy! Again this is a pick up time, and we have many, many orders. At the moment DISPATCH time is 3 working days. If you order on Saturday or Sunday, you need to wait a little bit longer, but we do work on Saturday so we keep up

Once we send your parcel, takes 3-5 working days to receive it. In Italy, I have noticed that takes a bit longer, but this is the Italian post sorting the parcel longer and then submitting it for delivery. Of course, I have tracking numbers, in case of delay we can check it what is happening and where is your order. In case of parcel being lost, we also offer the best solution to customer

So I wanted to advise you that is 3 days to dispatch and then to few days for post to deliver

The information about this in on the main banner on the Inawera Shop

Any questions, let me know

Marcelina

Ciao

Avevo una domanda da uno dei clienti che l'è un ritardo nella consegna, quindi vi do un aggiornamento

Siamo occupati! Anche in questo caso si tratta di un pick up, e abbiamo molti, molti ordini. Al tempo SPEDIZIONE momento è di 3 giorni lavorativi. Se ordinate il Sabato o Domenica, è necessario attendere un po 'più a lungo, ma fare un lavoro il Sabato quindi tenere il passo

Una volta che inviamo il vostro pacchetto, richiede 3-5 giorni lavorativi per riceverlo. In Italia, ho notato che prende un po 'di più, ma questo è il post di ordinamento italiano il pacco più a lungo e quindi inviarlo per la consegna. Naturalmente, ho numeri di registrazione, in caso di ritardo possiamo controllare ciò che sta accadendo e dove è il vostro ordine. In caso di smarrimento pacco, offriamo anche la migliore soluzione al cliente

Così ho voluto avvertirvi che è di 3 giorni per spedire e poi a pochi giorni per posta a fornire

Le informazioni su questo nel sul banner principale sul Inawera Shop

Tutte le domande, fatemi sapere
    www.MOLINSHOP.com - http://www.molinshop.com

Wholesale DIY flavours, bases, juices, bottles for electronic cigarette

Junior Member
    ESP User

P.Vaporizer
    Ego
    Citato in
    0 Post(s)
    Taggato in
    0 Thread(s)
    Thanks
    0
    Thanks ricevuti: 0 in 0 Posts

Predefinito

Very good Marcelina!

Keep going, love Inawera!
    Ho speso ben 143.49 € tra e-liquids e HW... Si nel 2009, oramai ho perso il conto!

Fiero della mia joyetech uprgrade da 1000 mah VV.